1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Philips-koffiezetapparaat werkt niet/gaat niet aan

    Bijgewerkt op 2022-03-02
    Als uw Philips-koffiezetapparaat niet werkt of niet aan gaat, bekijkt u onderstaande oplossingen. 

    Controleer het stopcontact

    Zorg dat de stekker van uw koffiezetapparaat goed in een werkend stopcontact zit. Als het nog steeds niet werkt, probeer dan een ander stopcontact. 

     

    Zet de schakelaar aan

    Bij sommige Philips-koffiezetapparaten zit er een schakelaar aan de achterkant van het apparaat. Zorg dat de schakelaar is ingeschakeld voordat u op de startknop drukt. 
     
    Het Philips-koffiezetapparaat inschakelen

    Referentie-artikelen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.