• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Philips-luchtzuiveraar maakt geen verbinding met Wi-Fi in andere kamers

    Als uw Philips-luchtzuiveraar niet kan worden verbonden met het Wi-Fi-netwerk nadat het apparaat is verplaatst naar een andere kamer, zijn er een aantal mogelijke oorzaken. Lees hier meer.

    De luchtzuiveraar is niet binnen het Wi-Fi-bereik

    Uw luchtzuiveraar valt mogelijk buiten het bereik van de Wi-Fi-router als deze is verplaatst naar een andere kamer. U kunt eventueel de luchtzuiveraar dichter bij de Wi-Fi-router zetten.

    Er zijn storingen

    De Wi-Fi-verbinding van uw luchtzuiveraar kan door elektromagnetische storingen of andere storingen worden onderbroken. Houd de luchtzuiveraar uit de buurt van andere elektronische apparaten die voor storing kunnen zorgen.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.