• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Ik kan na het koppelen geen verbinding maken mijn Philips-luchtzuiveraar

    Als u na het koppelen geen verbinding kunt maken met uw Philips-luchtzuiveraar, zijn er een aantal mogelijke oorzaken. Ontdek hoe u dit probleem kunt oplossen.

    Oude versie van slimme app geïnstalleerd

    Zorg ervoor dat de nieuwste versie van de slimme app is geïnstalleerd.

    Smartphone en luchtzuiveraar in verschillende netwerken

    Zorg ervoor dat uw luchtzuiveraar en smartphone zijn aangesloten op hetzelfde netwerk.

    Koppelen niet helemaal gelukt

    Verwijder het gekoppelde apparaat en probeer het opnieuw.

    Het netwerk is onstabiel

    Zorg ervoor dat het netwerk dat u gebruikt stabiel is.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.