NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Er druppelt water uit de stoomkop van mijn Philips-kledingstomer met standaard

    Gepubliceerd op 27 februari 2023
    Als er water uit de kop van uw Philips-kledingstomer met standaard druppelt, lees dan het onderstaande advies om dit probleem op te lossen.
    Opmerking: Het volgende is niet van toepassing op de modellen STE305x en GC62x.
    Het apparaat is niet bedoeld om horizontaal te worden gebruikt. Wanneer de stoomkop horizontaal wordt gebruikt, kan het stoom niet soepel uit de stoomkop komen en condenseert de stoom in de stoomslang. Dit zou kunnen veroorzaken dat er waterdruppels uit de stoomkop druppelen.
    Wanneer de slang van uw Philips-kledingstomer met standaard een U-vorm heeft, kan de condens in de slang niet terugstromen in het waterreservoir en kan er water uit de stoomkop druppelen.

    In dat geval tilt u de stoomkop van uw stomer met standaard omhoog om de slang verticaal recht te trekken.  Op deze manier kan de condens terugstromen naar de tank.

    Stel de stoominstelling aan het begin van een stoomsessie in op de MAX-modus. Houd de stoomkop weg van het kledingstuk en druk de stoomhendel 10 seconden lang in om de eerste waterdruppels te verwijderen.
    De oplossing in dit gedeelte is alleen van toepassing op Philips-stoomsystemen met AirStretch-technologie (deze stoomsystemen hebben een rooster in de kop, zoals weergegeven in de onderstaande afbeelding).

    Als u uw stomer met standaard lange tijd intensief gebruikt, kan dit watercondensatie veroorzaken. Als dit gebeurt, druppelt er water uit de kop.

    Om dit op te lossen, laat u de stomer eerst afkoelen. Verwijder vervolgens het rooster en druk een droge doek tegen het zwarte oppervlak om het gecondenseerde water te verwijderen.


    Hebben deze oplossingen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.
    Rooster in een Philips-kledingstomer
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.