1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Sonicare-tandenborstel maakt een hard geluid

    Bijgewerkt op 01 August 2022
    Als uw Philips Sonicare-tandenborstel een abnormaal hard geluid maakt, wordt dat mogelijk veroorzaakt door een losse opzetborstel. Zorg ervoor dat de opzetborstel stevig op het handvat is bevestigd en niet los zit. Er zit een beetje ruimte tussen het handvat en de opzetborstel omdat dit nodig is voor de vibratie. 
     

    De opzetborstel is versleten

    Als u dezelfde opzetborstel langer dan drie maanden hebt gebruikt, moet u uw opzetborstel vervangen. Als opzetborstels slijten, gaan ze lawaai maken. We adviseren om uw opzetborstel om de 3 maanden te vervangen.
     

    Gebruik originele Sonicare-opzetborstels

    Opzetborstel van andere merken maken mogelijk meer lawaai dan Philips Sonicare-opzetborstels. Wij raden u aan de Philips-opzetborstels te gebruiken die u in onze online winkel kunt kopen.

    Verwijder de opzetborstel

    Als u de voorgaande methodes hebt geprobeerd en het abnormale geluid nog steeds aanwezig is, verwijdert u de opzetborstel. Als u geen hard geluid meer hoort, is uw opzetborstel defect. Vervang de opzetborstel door een nieuwe.

    Meer ondersteuning nodig?

    Neem contact met ons op als deze oplossingen niet helpen.
     

    Referentie-artikelen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.