1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-luchtzuiveraar maakt een vreemd geluid

    Bijgewerkt op 19 September 2022
    Als u merkt dat uw Philips-luchtzuiveraar een vreemd geluid maakt, lees dan het artikel over mogelijke oorzaken en oplossingen.

    Mogelijk zit het voorfilter verstopt (zelfstandige filters)

    Volg de onderstaande stappen om de zelfstandige filters schoon te maken:

    1. Schakel het apparaat uit, en haal de stekker uit het stopcontact.

    2. Trek aan het onderste deel van het deksel (de voor- of achterzijde van uw luchtzuiveraar) om het voorfilter uit het apparaat te verwijderen

    3. Druk de twee klemmen omlaag en trek het voorfilter naar u toe (zie de afbeelding hieronder)

    4. Maak het voorfilter schoon onder de kraan. Als het voorfilter erg vuil is, veeg het stof dan af met een zachte borstel

    5. Laat het voorfilter aan de lucht drogen tot het volledig droog is.

    Het voorfilter uit uw Philips-luchtzuiveraar verwijderen

    Mogelijk zit het voorfilter verstopt (cilindrisch filter)

    Volg de onderstaande stappen om het cilindrische filter schoon te maken:

    1. Schakel het apparaat uit, en haal de stekker uit het stopcontact.

    2. Trek de achterplaat van het apparaat.

    3. Maak het oppervlak van het filter schoon met een stofzuiger.

    4. Plaats het filter terug in het apparaat.

    5. Maak de achterplaat opnieuw vast.
    Cilindrisch filter schoonmaken

    De verpakking is niet verwijderd van de filter

    Wanneer het verpakkingsplastic niet wordt verwijderd van een filter, kan dat een vreemd geluid veroorzaken. Zorg ervoor dat er geen plastic wikkels de filters bedekken.
    Verpakking van filter verwijderen

    Er is iets dat de luchtinvoer of -uitvoer blokkeert

    De luchtinvoer of -uitvoer wordt mogelijk geblokkeerd door externe voorwerpen. Controleer en zorg ervoor dat de luchtinvoer en -uitvoer niet worden gehinderd.

    Uw luchtzuiveraar is mogelijk defect

    Als geen van de bovenstaande situaties voor u van toepassing zijn, dan is er mogelijk sprake van een technisch probleem met uw luchtzuiveraar. Neem in dit geval contact met ons op.  
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.