NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips VisaPure laadt niet op

    Gepubliceerd op 09 maart 2023
    Als de VisaPure niet wordt opgeladen, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende.
    Zorg ervoor dat de elektrische aansluiting waarop u uw VisaPure hebt aangesloten, werkt. Controleer ook of het voltage van de elektrische aansluiting geschikt is voor uw apparaat. Om nog zekerder te zijn, probeert u het apparaat op te laden via een andere aansluiting om te zien of het dan wel werkt.
    Als u de oplader gebruikt om uw VisaPure op te laden, zorgt u er voor dat de VisaPure er goed in is geplaatst. De contactpinnen onder op de VisaPure moeten goed contact maken met de contactpunten van de oplader. 

    Als u het bovenstaande advies hebt geprobeerd maar uw VisaPure wordt nog steeds niet opgeladen, neemt u contact met ons op voor verdere ondersteuning. 
    Als geen van deze tips helpt, is de VisaPure mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie of vervanging voor de VisaPure aan te vragen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.