1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Het Calc Clean-signaal wordt weergegeven nadat u het AquaClean-filter hebt geïnstalleerd

    Gepubliceerd op 2022-07-02
    Als het Calc Clean-signaal wordt weergegeven na de installatie van het AquaClean kalk- en waterfilter, kan dit verschillende oorzaken hebben. Lees hieronder hoe u dit kunt oplossen.

    Filter voor de eerste keer gebruiken

    De activering van het filter is niet bevestigd in het menu van de machine. Nadat een filter in het waterreservoir is geplaatst, moet het filter altijd worden bevestigd in het menu van de machine. Ontkalk de machine en installeer dan een nieuw AquaClean kalk- en waterfilter. 

    Bevestig de filterinstallatie in het menu van de machine: 
    1. Selecteer Menu,  
    2. Selecteer vervolgens AquaClean,  
    3. Selecteer AAN en  
    4. Bevestig AAN met "V" (ok), het filtersymbool verschijnt op het display. 

    Na het vervangen van het filter

    Het zojuist geplaatste AquaClean waterfilter is niet bevestigd in het menu van de machine. Nadat u een nieuw filter hebt geïnstalleerd, moet u het nieuwe filter altijd bevestigen in het menu van de machine. Ontkalk de machine en installeer dan een nieuw AquaClean kalk- en waterfilter.  

    Bevestig de filterinstallatie in het menu van de machine: 
    1. Selecteer Menu,  
    2. Selecteer vervolgens AquaClean,  
    3. Selecteer AAN en  
    4. Bevestig AAN met "V" (ok), het filtersymbool verschijnt op het display. 

    Het filter is niet op tijd vervangen

    Wanneer het filtersymbool "0%" weergeeft en snel begint te knipperen, moet u het filter vervangen en de filtervervanging activeren in het menu van de machine. Als het filtersymbool verdwijnt zonder dat u het filter hebt vervangen en geactiveerd in het menu, moet u de machine eerst ontkalken voordat u een nieuw filter activeert.

    Ontkalk de machine en installeer vervolgens een nieuw AquaClean kalk- en waterfilter.  

    Bevestig de filterinstallatie in het menu van de machine: 
    1. Selecteer Menu,  
    2. Selecteer vervolgens AquaClean,  
    3. Selecteer AAN en  
    4. Bevestig AAN met "V" (ok), het filtersymbool verschijnt op het display. 

    Uw machine is niet compatibel

    Als uw machine compatibel is met de ontkalkingsvoordelen van het AquaClean kalk- en waterfilter, is er een sticker met AquaClean op het waterreservoir geplaatst. 

     

    Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.  
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.