1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Het foutlampje van mijn Philips SmartPro Compact-robot knippert

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als de waarschuwingsindicator van uw Philips-robot knippert, kan dat verschillende oorzaken hebben:

    Een of beide wielen zitten vast

    Als een of beide wielen van uw Philips-robot vastzit(ten), zet u eerst de aan/uitknop op 'uit' en verwijdert u vervolgens de pluizen, haren of draden die rond de wielophanging vastzitten.

    Een of beide zijborstels zitten vast

    Als een of beide zijborstels vastzit(ten), kunt u ze eenvoudig schoonmaken.

    De bovenklep ontbreekt of is niet goed gesloten

    Wanneer de bovenklep niet aanwezig is of niet goed is gesloten, werkt uw Philips-robot niet. U kunt de bovenklep goed op uw Philips-robot plaatsen.

    De bumper zit vast.

    De bumper van uw Philips-robot kan vast komen te zitten. Als dit het geval is, drukt u op de aan/uitknop om het apparaat te stoppen. Til het apparaat op zodat de bumper vrijkomt.

    De robot is opgetild tijdens het schoonmaken

    Druk op de aan/uitknop om uw Philips-robot te stoppen. Druk vervolgens opnieuw op de aan/uitknop om het apparaat het schoonmaken te laten hervatten.

    De robot maakt een donker of zwart oppervlak schoon, waardoor de valsensoren worden geactiveerd

    Daardoor beweegt de robot zich in een ongebruikelijk patroon.

    Oplossing: Druk op de aan-uitschakelaar en verplaats de robot vervolgens naar een stuk vloer dat lichter is van kleur.

    Neem contact met ons op als het probleem zich blijft voordoen op lichtgekleurde vloeren.

    De robot maakt een vloer schoon die zonlicht heel sterk weerspiegelt

    Hierdoor worden de valsensoren geactiveerd en beweegt de robot zich in een ongebruikelijk patroon.

    Sluit de gordijnen om te voorkomen dat zonlicht op de vloer valt.

    De accu is niet goed geplaatst

    Zie het artikel 'De oplaadbare accu plaatsen' voor gedetailleerde instructies.

    De aan-uitschakelaar staat op 'uit', terwijl de robot zich op het basisstation bevindt.

    Zet de aan-uitschakelaar op 'aan'.

    Neem contact met ons op als de bovenstaande suggesties het probleem niet verhelpen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.