• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Het Philips-koffiezetapparaat druppelt nog steeds na het koffiezetten

    Het is normaal als er een beetje water op de warmhoudplaat van uw Philips-koffiezetapparaat zit wanneer u de kan verwijdert. Lees hierna meer tips.

    Een paar druppels op de warmhoudplaat na het verwijderen van de kan

    Een lichte mate van druppelen is normaal. Dit wordt veroorzaakt door het condenseren van stoom.

    Meer dan drie tot vijf druppels koffie op de warmhoudplaat na het verwijderen van de kan

    • De druppelstop is verstopt. U kunt de druppelstop het beste open drukken en schoonspoelen onder de kraan.
    • Hebt u de kan tijdens het koffiezetten meer dan 20 seconden van de warmhoudplaat verwijderd? Als de druppelstop langer dan 20 seconden wordt gebruikt, stroomt de filterhouder over.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.