1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn gecombineerde stomer en blender van Avent stoomt niet

    Bijgewerkt op 2017-04-07

    Als de gecombineerde stomer en blender van Philips Avent helemaal niet of niet goed stoomt, kunnen wij je helpen. Volg gewoon deze stappen om het probleem zelf op te lossen.

    Eenvoudige oplossing

    Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het apparaat niet (goed) werkt:

    • Er zit te veel kalk in het waterreservoir. Raadpleeg de Veelgestelde vragen in het hoofdstuk Schoonmaken en onderhoud voor informatie over het ontkalken van het waterreservoir.
    • Na één stoomcyclus moet het apparaat ongeveer 10 minuten afkoelen tot een nieuwe stoomcyclus kan worden gestart. Probeer het na 10 minuten opnieuw.
    • Zorg ervoor dat je de kan op de juiste manier plaatst (stoompositie).

    Werkt het nog niet?

    Als de stoomfunctie nog niet werkt, is de veiligheidsschakelaar mogelijk defect. Neem contact met ons op.

    Referentie-artikelen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.