oplossen. Op www.philips.com/coffee-care vind je diverse ondersteuningsvideo's. Indien een andere foutcode wordt weergegeven, kun je contact opnemen met Philips Consumer Care.
Hieronder vind je een lijst van foutcodes voor problemen die je zelf kunt
Klik hier voor de verschillende contactopties.
Foutmelding | Probleem | Mogelijke oplossing |
| De uitgang van het koffiekanaal is verstopt. | |
| De zetgroep is vuil of niet goed ingevet. | Schakel het apparaat uit. Spoel de zetgroep af met schoon water, laat deze aan de lucht drogen en vet de zetgroep vervolgens goed in. Plaats de zetgroep weer terug. Schakel het apparaat vervolgens weer in. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care "schoonmaken en onderhoud" waar de zetgroep ingevet moet worden en hoe deze terug te plaatsen. |
| De zetgroep is niet goed geplaatst. | Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Verwijder de zetgroep en plaats deze opnieuw in het apparaat. Zorg dat de zetgroep in de juiste stand staat voordat je de zetgroep weer in het apparaat schuift. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care en zie bij "probleem oplossen" hoe de zetgroep in de juiste stand wordt gezet. |
| Er liggen koffiebonen onder het waterreservoir. | Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Zorg dat je het waterreservoir op de juiste manier in het apparaat plaatst. Controleer of het waterreservoir schoon is en zorg dat er geen koffiebonen in de ruimte onder het waterreservoir zitten. Schakel het apparaat vervolgens weer in. |
| Er zit lucht in het waterdoorloopsysteem. | Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Schakel het apparaat weer in. Probeer 2-3 koppen heet water te tappen. Ontkalk de machine indien je dit al een lange tijd niet hebt gedaan. |
| Het AquaClean-filter is vóór de installatie niet goed geprepareerd of is verstopt. | Verwijder het AquaClean-filter en probeer opnieuw koffie te zetten. Als dat werkt, controleer dan of het AquaClean-filter goed is geprepareerd voordat je het terugplaatst. Dompel het filter ondersteboven onder in een bak met koud water en wacht totdat er geen luchtbellen meer uit het filter komen. Plaats het AquaClean-filter weer in het waterreservoir, schakel het apparaat weer in en tap 2-3 koppen heet water. Als het nog steeds niet werkt, is het filter waarschijnlijk verstopt en moet het worden vervangen. |
| Het apparaat is oververhit. | Schakel het apparaat uit en na 30 minuten weer in. |
Foutmelding
Probleem
De uitgang van het koffiekanaal is verstopt.
Mogelijke oplossing
Foutmelding
Probleem
De zetgroep is vuil of niet goed ingevet.
Mogelijke oplossing
Schakel het apparaat uit. Spoel de zetgroep af met schoon water, laat deze aan de lucht drogen en vet de zetgroep vervolgens goed in. Schakel het apparaat vervolgens weer in. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care "schoonmaken en onderhoud" waar de zetgroep ingevet moet worden.
Foutmelding
Probleem
De zetgroep is niet goed geplaatst.
Mogelijke oplossing
Schakel het apparaat uit. Spoel de zetgroep af met schoon water, laat deze aan de lucht drogen en vet de zetgroep vervolgens goed in. Schakel het apparaat vervolgens weer in. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care "schoonmaken en onderhoud" waar de zetgroep ingevet moet worden.
Foutmelding
Probleem
Er zit lucht in het waterdoorloopsysteem.
Mogelijke oplossing
Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Zorg dat u het waterreservoir op de juiste manier in het apparaat plaatst. Controleer of het waterreservoir schoon is en zorg dat er geen in de ruimte onder de waterreservoir zitten. Schakel het apparaat vervolgens weer in.
Probleem
Er liggen bonen onder het waterreservoir
Mogelijke oplossing
Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Schakel het apparaat weer in. Probeer 2-3 koppen heet water te tappen. Ontkalk de machine indien u dit een lange tijd niet heeft gedaan.
Probleem
Het AquaClean-filter is vóór de installatie niet goed geprepareerd of is verstopt.
Mogelijke oplossing
Schakel het apparaat uit en verwijder het filter uit het waterreservoir. Dompel het filter ondersteboven onder in een bak met koud water en wacht totdat er geen luchtbellen meer uit het filter komen. Plaats het filter terug in het waterreservoir, schakel het apparaat weer in en tap 2-3 koppen heet water. Indien dit het probleem niet oplost, verwijder het filter uit het water reservoir en probeer nog een keer koffie. Mocht dit werken dan is het water filter waarschijnlijk verstopt. Plaats een nieuw filter.
Foutmelding
Probleem
Het apparaat is oververhit.
Mogelijke oplossing
You are about to visit a Philips global content page
Continue