0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Foutmeldingen en displaysymbolen

    Foutmeldingen


    Hieronder vind je een lijst van foutcodes voor problemen die je zelf kunt

    oplossen. Op www.philips.com/coffee-care vind je diverse ondersteuningsvideo's. Indien een andere foutcode wordt weergegeven, kun je contact opnemen met Philips Consumer Care.

    Klik hier voor de verschillende contactopties.

    Foutmelding

    Probleem

    Mogelijke oplossing

     

    De uitgang van het koffiekanaal is verstopt.

     
    1. Schakel het apparaat uit. 
    2. Verwijder de zetgroep.
    3. Open de voorgemalen koffie ruimte en maak de
    4. uitgang van het koffiekanaal grondig schoon met de steel van  een lepel. 
    5. Beweeg de steel naar beneden en weer naar boven om het koffie kanaal vrij te maken. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care onder “schoonmaken en onderhoud”. 
    6. Plaats de zetgroep weer terug en schakel het apparaat vervolgens weer in.
    7. Zet een kop koffie.
    8. Controleer opnieuw of de voorgemalen koffie ruimte verstopt zit. Zo ja, herhaal dan de stappen.

     

    De zetgroep is vuil of niet goed ingevet.

     

     

    Schakel het apparaat uit. Spoel de zetgroep af met schoon water, laat

    deze aan de lucht drogen en vet de zetgroep vervolgens goed in. Plaats de zetgroep weer terug. Schakel het apparaat vervolgens weer in. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care "schoonmaken en onderhoud" waar de zetgroep ingevet moet worden en hoe deze terug te plaatsen.

     

    De zetgroep is niet goed geplaatst.

     

     

    Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Verwijder de zetgroep en plaats deze opnieuw in het apparaat. Zorg dat de zetgroep in de juiste stand staat voordat je de zetgroep weer in het apparaat schuift.  Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care en zie bij "probleem oplossen" hoe de zetgroep in de juiste stand wordt gezet. 

     

    Er liggen koffiebonen onder het waterreservoir.

     

     

    Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Zorg dat je het waterreservoir op de juiste manier in het apparaat plaatst. Controleer of het waterreservoir schoon is en zorg dat er geen koffiebonen in de ruimte onder het waterreservoir zitten. Schakel het apparaat vervolgens weer in.

     

    Er zit lucht in het waterdoorloopsysteem.

     

     

    Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Schakel het apparaat weer in. Probeer 2-3 koppen heet water te tappen. Ontkalk de machine indien je dit al een lange tijd niet hebt gedaan.

     

    Het AquaClean-filter is vóór de installatie niet goed geprepareerd of is verstopt.

    clogged

     

    Verwijder het AquaClean-filter en probeer opnieuw koffie te zetten. Als dat werkt, controleer dan of het AquaClean-filter goed is geprepareerd voordat je het terugplaatst. Dompel het filter ondersteboven onder in een bak met koud water en wacht totdat er geen luchtbellen meer uit het filter komen. Plaats het AquaClean-filter weer in het waterreservoir, schakel het apparaat weer in en tap 2-3 koppen heet water. Als het nog steeds niet werkt, is het filter waarschijnlijk verstopt en moet het worden vervangen.

     

     

    Het apparaat is oververhit.

    clogged

     

    Schakel het apparaat uit en na 30 minuten weer in.

     Foutmelding

    Probleem

    De uitgang van het koffiekanaal is verstopt.

    Mogelijke oplossing

    1. Schakel het apparaat uit. 
    2. Verwijder de zetgroep.
    3. Open de voorgemalen koffie ruimte en maak de
    4. uitgang van het koffiekanaal grondig schoon met de steel van  een lepel. 
    5. Beweeg de steel naar beneden en weer naar boven om het koffie kanaal vrij te maken. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care.
    6. Plaats de zetgroep weer terug en schakel het apparaat vervolgens weer in.
    7. Zet een kop koffie.
    8. Controleer opnieuw of de voorgemalen koffie ruimte verstopt zit, zo ja herhaal dan de stappen.

     Foutmelding

    Probleem

    De zetgroep is vuil of niet goed ingevet.

     

    Mogelijke oplossing

    Schakel het apparaat uit. Spoel de zetgroep af met schoon water, laat

    deze aan de lucht drogen en vet de zetgroep vervolgens goed in. Schakel het apparaat vervolgens weer in. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care "schoonmaken en onderhoud" waar de zetgroep ingevet moet worden.

     Foutmelding

    Probleem

    De zetgroep is niet goed geplaatst.

     

    Mogelijke oplossing

    Schakel het apparaat uit. Spoel de zetgroep af met schoon water, laat

    deze aan de lucht drogen en vet de zetgroep vervolgens goed in. Schakel het apparaat vervolgens weer in. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care "schoonmaken en onderhoud" waar de zetgroep ingevet moet worden.

     Foutmelding

    Probleem

    Er zit lucht in het waterdoorloopsysteem.

     

    Mogelijke oplossing

    Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Zorg dat u het waterreservoir op de juiste manier in het apparaat plaatst. Controleer of het waterreservoir schoon is en zorg dat er geen in de ruimte onder de waterreservoir zitten. Schakel het apparaat vervolgens weer in.

    Probleem

    Er liggen bonen onder het waterreservoir

     

    Mogelijke oplossing

    Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Schakel het apparaat weer in. Probeer 2-3 koppen heet water te tappen. Ontkalk de machine indien u dit een lange tijd niet heeft gedaan.

    Probleem

    Het AquaClean-filter is vóór de installatie niet goed geprepareerd of is verstopt.

    clogged

    Mogelijke oplossing

    Schakel het apparaat uit en verwijder het filter uit het waterreservoir. 

    Dompel het filter ondersteboven onder in een bak met koud water en

    wacht totdat er geen luchtbellen meer uit het filter komen. Plaats het

    filter terug in het waterreservoir, schakel het apparaat weer in en tap

    2-3 koppen heet water. Indien dit het probleem niet oplost, verwijder het filter uit het water reservoir en probeer nog een keer koffie. Mocht dit werken dan is het water filter waarschijnlijk verstopt. Plaats een nieuw filter.

     Foutmelding

    Probleem

    Het apparaat is oververhit.

    clogged

    Mogelijke oplossing

    1. Schakel het apparaat uit. 
    2. Verwijder de zetgroep.
    3. Open de voorgemalen koffie ruimte en maak de
    4. uitgang van het koffiekanaal grondig schoon met de steel van  een lepel. 
    5. Beweeg de steel naar beneden en weer naar boven om het koffie kanaal vrij te maken. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care.
    6. Plaats de zetgroep weer terug en schakel het apparaat vervolgens weer in.
    7. Zet een kop koffie.
    8. Controleer opnieuw of de voorgemalen koffie ruimte verstopt zit, zo ja herhaal dan de stappen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.