Deze machine is voorzien van een display die verschillende symbolen weergeeft. In onderstaande onderzicht vind je een lijst met symbolen waarmee de machine een waarschuwing geeft of om een actie vraagt.
Plaats het lekbakje en de koffiediklade volledig in de machine en sluit de servicedeur.
Vul het koffiebonenreservoir.
De zetgroep is niet of niet goed geplaatst. Plaats de zetgroep in de machine.
Leeg de koffiediklade altijd wanneer de machine aan staat. Wacht circa 5 seconden voor deze terug te plaatsen.
Vul het waterreservoir. Indien deze gevuld is, verwijder eventuele koffiebonen onder het waterreservoir.
Zie het tabje "foutmeldingen" om te zien hoe je het probleem kunt oplossen.
Machine is bezig met verwarmen voor de afgifte van dranken of heet water/stoom.
Machine in de spoelfase. Wacht tot de machine de cyclus heeft beëindigd.
De machine geeft aan dat het waterfilter "INTENZA+ vervangen moet worden.
De zetgroep is bezig met herstellen volend op een reset van de machine.
Vul het reservoir met koffiebonen en start de cyclus opnieuw.
Laat het circuit vollopen. Selecteer "start" om het proces te beginnen
Door op de link te klikken, verlaat u de officiële website van Royal Philips Healthcare ("Philips"). Alle links naar websites van derden die op deze site kunnen verschijnen, zijn alleen bedoeld voor uw gemak en vertegenwoordigen op geen enkele manier enige aansluiting bij of goedkeuring van de informatie die op die gelinkte websites wordt verstrekt. Philips geeft geen verklaringen of garanties van welke aard dan ook met betrekking tot websites van derden of de daarin opgenomen informatie.