0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    MyPhilips

    Registreer jouw product om extra garantie en andere voordelen te krijgen.

    Als je een nieuwe aankoop wil registreren, houd dan het product bij de hand en log in op jouw MyPhilips account.

    Accessories

    Uitgebreide garanties op geselecteerde producten

    BalloonSpeechFaq

    Vind makkelijk accessoires voor jouw Philips-producten

    Shield

    Snelle toegang tot veelgestelde vragen en support

    Hoe werkt het?

    1. Om een product te registreren moet je inloggen met een Mijn Philips-account. Nog geen account? Je kunt hier registreren.

    2. Registreer het product en profiteer van de voordelen. Je kan ook het aankoopbewijs uploaden, zodat je het altijd makkelijk kan terugvinden als je het nodig hebt voor service of reparaties.

    FAQ's

    Hoe kan ik mijn product registreren voor een cashback/actie?

    Je vindt een overzicht van alle acties hier, controleer goed of de actie nog geldig is. Als je aan de voorwaarden van de actie voldoet, kun je eraan meedoen. Volg de onderstaande stappen om je product te registreren voor een actie:
     

    1. Koop je actieproduct bij een deelnemende winkel
    2. Zoek je actie
    3. Klik op 'inschrijven'
    4. Voer je gegevens in
    5. Upload je aankoopbewijs
    6. Het kan in totaal 8 weken duren voordat je de cashback, terugbetaling of het actieproduct ontvangt. We controleren je inschrijving binnen 4 weken. Is je inschrijving goedgekeurd? Dan ontvang je binnen 4 weken de cashback, terugbetaling of actieproduct.

    Hoe kan ik mijn product registreren voor een uitgebreide garantie?

    Als u bent geïnformeerd dat u uw garantie kunt uitbreiden, hebt u eerst een Mijn Philips-account nodig. U kunt hier inloggen of een account maken. Vervolgens kunt u uw product registreren. Houd het product bij de hand wanneer u zich registreert, omdat u het modelnummer moet opgeven.

    Wat kan ik doen met een Mijn Philips-account?

    Met uw Mijn Philips-account kunt u:
     

    • Toegang krijgen tot al uw productinformatie op één plek (bestellingen, abonnementen, enz.)
    • U aanmelden voor exclusief nieuws en aanbiedingen
    • Eenvoudig informatie en accessoires voor al uw Philips-producten vinden

    Wat valt onder aankoopbewijs?

    Een aankoopbewijs is een gedrukte bon van de winkel waar u uw artikel hebt gekocht of een pdf-document van een online winkel.

    Waarom moet ik een aankoopbewijs uploaden?

    We raden u aan uw aankoopbewijs te uploaden, zodat u het altijd bij de hand hebt als u het nodig hebt.
    Mogelijk hebt u een aankoopbewijs nodig om te profiteren van een promotie of om een reparatie aan te vragen onder uw garantie.

    Welke informatie moet ik verstrekken om een product te registreren?

    Om een product te registreren hebt u het volgende nodig:

    • Een Mijn Philips-account
    • Modelnummer
    • Aankoopdatum
    • Een aankoopbewijs (optioneel)
    • Promotiegegevens (indien van toepassing)

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.