NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De verbinding tussen mijn Philips-robotgrasmaaier en de app wordt verbroken

    Gepubliceerd op 13 november 2024

    Als de verbinding tussen uw Philips-robotgrasmaaier en de HomeRun-app wordt verbroken, vindt u in het onderstaande artikel mogelijke oorzaken en oplossingen.

    In dit geval kunt u wachten tot de grasmaaier terugkomt in een gebied met een sterker Wi-Fi-signaal of dichter bij de grasmaaier gaan staan en hier verbinding mee maken via Bluetooth.

    Als de SSID-naam en/of het wachtwoord van uw Wi-Fi zijn gewijzigd, moet u de grasmaaier opnieuw verbinden met de app met de nieuwe gegevens.

    De robotgrasmaaier ondersteunt alleen een verbinding van 2,4 GHz. Als uw router is overgeschakeld naar 5 GHz, wordt de verbinding met de grasmaaier verbroken totdat deze weer overschakelt.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.