• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    De Saeco/Philips-espressomachine maalt geen koffiebonen.

    Als de Saeco/Philips-espressomachine onverhoopt geen koffiebonen maalt, is de koffietrechter mogelijk geblokkeerd.

    Deblokkeer de koffietrechter met de steel van een lepel

    Deblokkeer de koffietrechter met de steel van een lepel

    1) Wacht tot de machine volledig is uitgeschakeld en je geen geluiden meer hoort (dit duurt maximaal 15-20 seconden).

    2) Verwijder de zetgroep.

    3) Open de deksel van de trechter voor voorgemalen koffie en plaats het lepelhandvat in de trechter.
    Opmerking: Als er geen trechter voor voorgemalen koffie is, steek je het uiteinde van de lepel van onderaf in de koffietrechter*

    4) Beweeg de lepel omhoog en omlaag totdat de verstopte gemalen koffie naar beneden valt. Opmerking: Hier kan enige kracht voor nodig zijn

    5) Verwijder alle gevallen gemalen koffie en plaats de zetgroep terug.

    6) Zet een espresso.

    7) Controleer na het koffiezetten of de trechter nog steeds geen gemalen koffie bevat. Herhaal de deblokkeringsprocedure als dat niet het geval is.

    Voorkomen dat de koffietrechter geblokkeerd raakt:

    • Giet/mors geen water rechtstreeks in de koffiebonenbak
    • Maak de koffietrechter wekelijks schoon
    Play Pause

    Andere problemen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.