0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips SmartPro Easy-robot gaat niet aan

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als uw Philips SmartPro Easy-robot niet meer inschakelt, kan dit mogelijk eenvoudig worden opgelost. Ontdek hieronder hoe u dit eenvoudig kunt oplossen.

    De batterij is leeg.

    Laad de oplaadbare accu van uw Philips SmartPro Easy-robot op door deze te plaatsen in het basisstation dat is aangesloten op netstroom. Als de robot goed geplaatst is, piept hij en knippert de start-/stopknop blauw. Als de accu volledig is opgeladen, brandt de start-/stopknop ononderbroken blauw.

    De batterijen van de afstandsbediening zijn leeg

    Als uw Philips SmartPro Easy-robot niet start wanneer u de afstandsbediening gebruikt, zijn de batterijen in de afstandsbediening mogelijk leeg. Vervang de batterijen door nieuwe.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8792/01 , FC8794/01 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.