NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De Philips SmartPro Easy-robot maakt niet goed schoon

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als uw Philips SmartPro Easy-robot niet goed schoonmaakt, is er mogelijk een eenvoudige oplossing. Ontdek hoe u de stofzuiger weer naar behoren kunt laten werken. Mogelijke oorzaken zijn:

    laat de borstel of borstels even weken in warm water. Als hierdoor de borstelharen niet weer in de juiste vorm raken, vervangt u de zijborstels. Nieuwe zijborstels zijn verkrijgbaar in een vervangingsset met een nieuw filter: FC8007.

    Maak het filter in de stofbak schoon met een doek en de meegeleverde borstel. Als u het filter niet kunt schoonmaken met een borstel, dient u het filter te vervangen. We raden u aan het filter minimaal een keer per jaar te vervangen. Nieuwe filters zijn verkrijgbaar in een vervangingsset met een paar zijborstels: FC8007.

    maak de zuigopening schoon.

    Maak het voorwiel schoon en verwijderen haar, stof en pluisjes.

    Hierdoor worden de valsensoren geactiveerd en beweegt de robot zich in een ongebruikelijk patroon. Sluit de gordijnen om te voorkomen dat zonlicht op de vloer valt. U kunt ook schoonmaken als de zon minder helder is.

    Hierdoor worden de valsensoren geactiveerd. Hierdoor beweegt de robot zich in een ongebruikelijk patroon, weg van dat gebied.
    Druk op de start-/stopknop om de robot uit te schakelen en verplaats de robot vervolgens naar een stuk vloer dat lichter is van kleur en hervat het schoonmaken.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.