1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Wanneer ik Net TV, Browse PC (Bladeren op PC) of IP-EPG Browse (Bladeren op IP-EPG) start, wordt ik gevraagd verbinding te maken met het netwerk.

    Bijgewerkt op 2019-09-10

    Zorg ervoor dat uw verbinding is ingesteld op “wireless” (draadloos).

    Ga naar “home”, “setup” (instellingen), “network settings” (netwerkinstellingen) en kies “network type” (netwerktype).

    Deze optie moet worden ingesteld op “wireless” (draadloos) voor het geval dat u de draadloze module PTA01 gebruikt of een interne draadloze functie (typenummers xxPFL9705).

    Deze optie moet worden ingesteld op “wired” (bekabeld) als u verbinding maakt via een kabel naar de TV via de Ethernet netwerkaansluiting op de achterzijde van de TV.

    Veelgestelde vragen

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.