1
Producten

Lumea Prestige
90 dagen op proef

verlopen

    Wilt u uw Lumea Prestige retourneren?

    Volg onderstaande stappen om deel te nemen aan de actie:

     

    1. Koop uw actieproduct

    Koop het product bij Wehkamp of Bol.com

    2. Test het product gedurende 90 dagen

    Indien u niet overtuigd bent, schrijf u dan in om uw product te retourneren

    3. Voer uw gegevens in

    Houd uw streepjescode en aankoopbewijs alvast bij de hand

    4. Na inschrijving ontvangt u een email met de vervolgstappen

    Na het voldoen van de vervolgstappen streven wij ernaar het aankoopbedrag binnen 8 weken na ontvangst van het product op uw rekening te storten

     

    Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan in Nederland bij Wehkamp of Bol.com in de periode van 20-06-2017 tot en met 31-12-2017.
    Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 90 dagen na aankoop in ons bezit te zijn.

     

     

    Koop uw deelnemend actieproduct

    90 dagen op proef

    Liever per post?

    Wilt u de documenten per post versturen? Volg dan deze stappen:

     

    • Schrijf u in via de button 'Inschrijven' en ontvang een bevestigingsmail
    • Print de bevestigingsmail en stuur deze samen met een kopie van uw aankoopbewijs en streepjescode naar onderstaand adres:

     

        Philips Personal Health

        Postbus 8547

        5605 KM Eindhoven

     

    Bij het per post versturen van de benodigde documenten, wordt de officiële verzenddatum aangegeven door de poststempel. Onvolledige en onvoldoende gefrankeerde inzendingen worden niet geaccepteerd. U dient tevens rekening te houden met een langere verwerkingstijd.

    Contact

    Heeft u nog vragen over deze actie?

     

    Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00–20.00 en zaterdag van 9.00–18.00:

     

    Telefoon: 0900 202 11 77 (lokaal tarief)