Kan ik de SkinAI-functie van mijn Philips Lumea-app op meerdere mobiele apparaten gebruiken?
Gepubliceerd op 28 september 2023
Ja, u kunt de SkinAI-functies op meerdere mobiele apparaten gebruiken. Stel dat u een nieuw mobiel apparaat krijgt: installeer gewoon de Lumea-app opnieuw en meld u aan bij uw MyPhilips-account. De SkinAI-functies blijven ontgrendeld en beschikbaar.
U kunt uw Lumea 9900 echter alleen gebruiken om de SkinAI-functies op één MyPhilips-account te ontgrendelen.
Door op de link te klikken, verlaat u de officiële website van Royal Philips ("Philips"). Alle links naar websites van derden die op deze site kunnen verschijnen, zijn alleen bedoeld voor uw gemak en vertegenwoordigen op geen enkele manier enige aansluiting bij of goedkeuring van de informatie die op die gelinkte websites wordt verstrekt. Philips geeft geen verklaringen of garanties van welke aard dan ook met betrekking tot websites van derden of de daarin opgenomen informatie.