0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Waarom registreert de lichaamshaaranalyse van de Lumea-app mijn haar niet?

    Gepubliceerd op 18 oktober 2024
    De lichaamshaaranalyse maakt gebruik van een foto die u vanaf uw mobiele apparaat hebt genomen om de haren op uw huid te detecteren. Als u voorafgaand aan elke Lumea-behandeling foto's maakt, kunt u de voortgang van uw ontharing in de loop van de tijd zien door eerdere resultaten te vergelijken. Als de lichaamshaaranalyse uw haar niet correct registreert, volgt u onderstaande stappen:
    1. Controleer of uw Lumea-app toegang heeft tot de camera van uw mobiele apparaat.
    2. Zorg ervoor dat u de foto maakt met de camera in de richting van het gebied dat u fotografeert.
    3. Zorg ervoor dat het gebied van uw lichaam dat u wilt vastleggen gelijkmatig belicht wordt en er geen schaduwen over vallen.
    4. Er moet zichtbare haargroei zijn. Wacht ongeveer 3-4 dagen na het scheren, zodat de haargroei zichtbaar is op de foto.
    Neem contact met ons op als deze oplossingen niet helpen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.