0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe verbind ik mijn Philips Sonicare 9900 Prestige-tandenborstel met de Sonicare-app?

    Gepubliceerd op 2021-12-21
    De volgende instructies helpen u bij het verbinden van uw Sonicare 9900 Prestige-tandenborstel met de Sonicare-app.
    1. Download de Sonicare-app op uw smartphone.
     
    1. Zorg ervoor dat Bluetooth op uw smartphone is geactiveerd en pak de tandenborstel op om deze te activeren (de lampjes horen te branden).
     
    1. Open de app. Volg de instructies voor de stapsgewijze installatie, inclusief koppeling met de tandenborstel. Schakel locatieservices in als u automatisch wilt blijven synchroniseren.
     
    1. Maak uw account aan via de app. Werk de firmware bij als u hierom wordt gevraagd, zodat u de nieuwste functies kunt gebruiken.
     
    1. U bent klaar voor uw eerste ervaring met een gekoppelde tandenborstel! Synchroniseer de tandenborstel regelmatig met de app, zodat u op de hoogte blijft van nieuwste richtlijnen en aanbevelingen.
    Automatisch synchroniseren (aanbevolen): Toestemming voor locatie toestaan tijdens het instellen van de app. Op deze manier weet uw telefoon wanneer deze zich binnen het bereik van uw tandenborstel bevindt en kunnen uw poetsgegevens moeiteloos worden bijgewerkt.

    Handmatig synchroniseren: Koppel en verbind uw tandenborstel om de paar weken met de app. Op deze manier blijven uw poetsvoortgang, begeleiding en aanbevelingen up-to-date.

    Als u uw Sonicare 9900 Prestige-tandenborstel niet kunt verbinden met de Sonicare-app, neem dan contact met ons op voor meer hulp. 

    Opmerking: Zorg ervoor dat Bluetooth op uw telefoon is geactiveerd, zodat uw poetsgegevens kunnen worden overgebracht naar de app. Raadpleeg de privacyverklaring van Sonicare tijdens het instellen van de app voor informatie over waarom uw poetsgegevens worden verzameld.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HX9992/11 , HX9992/12 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.