0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe kan ik de batterij van mijn Sonicare 9900 Prestige-tandenborstel veilig wegwerpen?

    Gepubliceerd op 31 oktober 2023
    De oplaadbare batterij in uw Sonicare 9900 Prestige-tandenborstel kan niet worden vervangen. Als u uw Sonicare 9900 Prestige-tandenborstel weggooit, kan een gekwalificeerde deskundige de batterij verwijderen om deze te recyclen. Om veiligheidsredenen raden wij u af de batterij zelf thuis te verwijderen. 

    Instructies voor gekwalificeerde professionals over het veilig verwijderen van de ingebouwde batterij vindt u hier.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.