1
Producten

Smart Shaver Series 7000 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren

Persoonlijk scheerplan, SmartSensor-technologie, Scheerinstellingen voor gevoelige huid, SkinGlide-ringen S7921/51

Problemen oplossen

Ik kan mijn telefoon niet koppelen met mijn Philips Smart-scheerapparaat

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u uw telefoon niet kunt koppelen met uw Philips Smart-scheerapparaat. Hieronder staan de meest voorkomende oorzaken en oplossingen.

Onjuiste Bluetooth-versie gebruikt

Het Philips Smart-scheerapparaat gebruikt Bluetooth-versie 4.0. Zorg ervoor dat uw telefoon deze versie (of een hogere) ondersteunt om deze met uw scheerapparaat te koppelen.

Zorg er ook voor dat u de Bluetooth-functie op uw telefoon is ingeschakeld voordat u de telefoon probeert te koppelen met uw scheerapparaat.

Telefoon is niet compatibel

Controleer of uw mobiele telefoon compatibel is met de Philips Smart Shaver-app voordat u deze downloadt.

De app werkt alleen op de iPhone 5S (of later) met iOS9 of hoger.

Voor Android-gebruikers werkt de app alleen met Android 6 (Marshmallow) of hoger.

Telefoon bevindt zich te ver van scheerapparaat vandaan

Uw telefoon moet zich in de buurt van uw Philips Smart-scheerapparaat om ermee te kunnen koppelen. Zorg ervoor dat uw telefoon zich niet meer dan 3 meter van het scheerapparaat bevindt.

App moet worden ontkoppeld

Als u het bovenstaande advies hebt gevolgd, maar nog steeds niet kunt koppelen met de app op de telefoon, dan kunt u proberen de verbinding te resetten door de onderstaande stappen te volgen:

  1. Het scheerapparaat ontkoppelen: Houd de aan-uitknop op uw scheerapparaat 8 seconden ingedrukt deze te ontkoppelen van de app. Het Bluetooth-pictogram en het meldingspictogram knipperen vier seconden gelijktijdig, wat aangeeft dat de apparaten zijn ontkoppeld.

  2. De telefoon ontkoppelen: Ga naar 'Instellingen' op uw telefoon en selecteer Bluetooth. Selecteer vervolgens Shaver S7921 en druk op 'vergeten' (forget) of 'ontkoppelen' (un-pair).

Opmerking: Deze instructies kunnen verschillen per smartphone. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van uw telefoon voor meer informatie.

Als u de bovenstaande adviezen hebt geprobeerd, maar het probleem nog steeds niet is opgelost, neemt u contact met ons op voor verdere ondersteuning.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: S7921/51 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.