Consumenten
Producten

Luchtzuiveraar

Deeltjes-AHAM CADR*: 393, App verbonden, Allergeenmodus AC3259/10

Problemen oplossen

Mijn Philips-luchtzuiveraar maakt geen verbinding met Wi-Fi in andere kamers

Als uw Philips-luchtzuiveraar niet kan worden verbonden met het Wi-Fi-netwerk nadat het apparaat is verplaatst naar een andere kamer, zijn er een aantal mogelijke oorzaken. Lees hier meer.

De luchtzuiveraar is niet binnen het Wi-Fi-bereik

Uw luchtzuiveraar valt mogelijk buiten het bereik van de Wi-Fi-router als deze is verplaatst naar een andere kamer. U kunt eventueel de luchtzuiveraar dichter bij de Wi-Fi-router zetten.

Er zijn storingen

De Wi-Fi-verbinding van uw luchtzuiveraar kan door elektromagnetische storingen of andere storingen worden onderbroken. Houd de luchtzuiveraar uit de buurt van andere elektronische apparaten die voor storing kunnen zorgen.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: AC3259/10 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.