Consumenten
Producten
Avent Slimme babyfoon

Avent Slimme babyfoon

Met SafeConnect-technologie, Voor smartphone en tablet, Compatibel met iOS en Android, Probeer nu de gratis app SCD860/01

Problemen oplossen

De verbinding wordt steeds verbroken

Controleer of het Wi-Fi-signaal sterk en stabiel genoeg is in de kamer waar de babyfoon is geplaatst. Dit kunt u doen door een snelheidstest-app te downloaden. Wanneer de download- en uploadsnelheid op de plaats van uw babyfoon lager is dan 2 Mbps, heeft dit een negatief effect op de verbinding. Een Wi-Fi-versterker verbetert uw Wi-Fi-signaalsterkte.

Als het Wi-Fi-statuslampje groen brandt en de verbinding nog steeds wordt verbroken, is er mogelijk een probleem met uw internetverbinding of smart device. Controleer de Wi-Fi-sterkte op uw smart device of controleer of uw 3G- of 4G-snelheid in orde is, door bijvoorbeeld een YouTube-video te bekijken.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: SCD860/01 , SCD870/26 , SCD860/26 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.