Consumenten
Producten
Shaver series 9000 SensoTouch Scheerapparaat voor nat/droog scheren

Shaver series 9000 SensoTouch Scheerapparaat voor nat/droog scheren

UltraTrack en GyroFlex 3D, 60 min. draadloos gebruik/1 uur opladen, Jet Clean-systeem RQ1295/23

Problemen oplossen

Kan ik mijn scheerapparaat nog steeds veilig opladen als er water in mijn scheerapparaat is gekomen?

Nadat u het scheerapparaat hebt schoongemaakt of het scheerapparaat onder de douche hebt gebruikt, is het mogelijk dat er nog enige tijd water uit lekt, omdat zich water kan hebben verzameld tussen de binnenkant en de buitenkant. De binnenkant is volledig waterdicht en het water kan de elektronische delen van het scheerapparaat niet bereiken. Dit betekent dat uw scheerapparaat absoluut veilig blijft en veilig kan worden opgeladen, zelfs wanneer er water uit uw scheerapparaat lekt nadat u het onder de douche hebt gebruikt of het hebt schoongemaakt onder de kraan.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: RQ1295/23 , AT750/82 , RQ1285/83 , RQ1251/82 , RQ1273/16 , RQ1297/23 , RQ1251/80 , AT899/16 , RQ1285/21 , RQ1280/21OP , RQ1250/32 , RQ1285/17 , RQ1275/17 , RQ1251/22 , AT750/20 , AT750/41 , AT750/26 , AT753/20 , AT752/20 , AT750/17 , AT754/16 , AT751/14 , RQ1261/16 , RQ1261/17 , 1250X/40 , RQ1280/17 , RQ1260/22 , RQ1260/17 , 1250X/42 , 1250X/45 , 1260X/40 , 1260X/45 , 1280X/40 , 1280X/42 , 1280X/45 , 1290X/40 , RQ1290/21 , AT750/16 , AT751/16 , AT751/80 , RQ1250/16 , RQ1250/17 , RQ1250/21 , RQ1250/22 , RQ1250/80 , RQ1253/17 , RQ1260/03 , RQ1260/16 , RQ1260/21 , RQ1275/16 , RQ1280/16 , RQ1280/21 , RQ1280/22 , RQ1285/16 , RQ1290/23 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.