Consumenten
Producten
Saeco GranBaristo Avanti Super-automatic espresso machine HD8978/01 18 Beverages Integrated milk carafe Stainless Steel AquaClean

Saeco GranBaristo Avanti Super-automatic espresso machine HD8978/01 18 Beverages Integrated milk carafe Stainless Steel AquaClean

HD8978/01

Problemen oplossen

Ik kan geen verbinding maken tussen de GranBaristo Avanti en de app.

Als je geen verbinding kunt maken tussen de Saeco GranBaristo Avanti en de app, controleer dan het volgende op de espressomachine en je tablet/mobiel.

Machine controleren

  1. Als je de machine voor de eerste keer gebruikt: Zorg ervoor dat je eerst de stappen bij 'De machine voor het eerst gebruiken' hebt uitgevoerd voordat je de Bluetooth-verbinding instelt.
  2. Zorg ervoor dat de machine is ingeschakeld en niet in stand-by staat. Het Saeco-logo is zichtbaar
  3. Zorg ervoor dat de Bluetooth-instelling op de machine is ingeschakeld. Bluetooth ingeschakeld is de standaardinstelling. De instelling kan worden gewijzigd in het menu van de koffiemachine
  4. Controleer of de machine is verbonden met een andere tablet. Er kan slechts één tablet tegelijk met de machine verbonden zijn

Tablet/mobiel controleren

  1. Zorg ervoor dat je altijd de nieuwste softwareversie van de app hebt geïnstalleerd
  2. Zorg dat je een apparaat gebruikt dat ondersteuning biedt voor de app.
  3. Zorg ervoor dat de Bluetooth-instelling op de tablet/het mobiele apparaat is ingeschakeld
  4. Zorg ervoor dat de machine zich niet buiten het bereik van de tablet bevindt. Het maximale bereik is 5 meter. Sluit de app, ga dichter naar de machine toe en open de app opnieuw
  5. Zorg ervoor dat er geen storing is met andere draadloze apparaten of elektronische apparaten die zich in de buurt bevinden

Als het je nog steeds niet lukt verbinding te maken, volg je de onderstaande stappen

Soms kan de Bluetooth-module in de machine niet worden gedetecteerd. Dit kan worden opgelost door de machine uit te schakelen, ten minste 15 seconden te wachten en dan opnieuw te proberen een verbinding tot stand te brengen.

  1. Sluit de app
  2. Schakel de machine uit
  3. Wacht ten minste 15 seconden en schakel de machine dan weer in
  4. Wacht tot de machine klaar is voor gebruik en het Saeco-logo zichtbaar is
  5. Open de app opnieuw en probeer een verbinding tot stand te brengen

Als dit ook niet werkt, verwijdert u de app van uw tablet en installeert u deze vervolgens opnieuw.
Wanneer je de app opnieuw hebt geïnstalleerd, probeer je opnieuw verbinding te maken.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HD8978/01 , HD8967/01 , HD8968/01 , HD8977/01 . meer minder

Koffie zetten(4)
Prestatie(2)
Maalmolen(3)
Foutmeldingen(7)
Problemen met warmte(1)
Melk(1)
Alarm(1)
Functionaliteit(1)
Lekken(2)
Problemen met geluid(1)
Filter(1)
Apparaat(1)
Apps(1)

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.