Consumenten
Producten
Avent uGrow-app voor gezonde baby's

Avent uGrow-app voor gezonde baby's

Android en iOS SCD888/26

Problemen oplossen

Er staat geen persoonlijke inhoud op de tijdlijn van mijn Avent uGrow-app.

Als je geen gepersonaliseerde artikelen op jouw tijdlijn van de Philips Avent uGrow-app ziet, is daar mogelijk een eenvoudige oplossing voor. Ontdek hoe je dit zelf kunt oplossen.

Voer gegevens in de uGrow-app in

Het kan zijn dat je nog niet genoeg gegevens hebt ingevoerd in de controlefuncties om een artikel te activeren. Wij raden je aan om regelmatig informatie aan je controlefuncties toe te voegen. Zo ontvang je persoonlijke inhoud op basis van de informatie die je hebt ingevoerd.

Gebruik de uGrow-app online

Als je graag persoonlijke artikelen wilt ontvangen, moet je de uGrow-app online gebruiken. Zorg voor verbinding met internet.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: SCD888/26 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.