Consumenten
Producten
SENSEO® SARISTA Bean-funnel koffiezetapparaat

SENSEO® SARISTA Bean-funnel koffiezetapparaat

Gemaakt voor SENSEO® bean-funnel, Pearl White HD8010/10

Problemen oplossen

Er zit een beetje water onder mijn SENSEO Sarista

Als er wat water onder het apparaat ligt, is het lekbakje vol en overstroomd.

U kunt als volgt voorkomen dat het lekbakje overloopt tijdens het koffiezetten:

1) Plaats de koffiezetter met bonentrechter op een horizontaal oppervlak zodat de indicator “lekbakje vol” goed werkt.

2) Controleer of de indicator 'lekbakje vol' zichtbaar is en het lekbakje moet worden geleegd voordat u een of twee koppen koffie zet.

3) Zorg ervoor dat de lekbak leeg is voordat u een kan koffie zet. Zelfs als de indicator “lekbakje vol” nog niet zichtbaar is moet u het lekbakje legen voordat u een kan koffie zet.

Indicator "lekbakje vol"

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HD8010/10 , HD8030/60 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.