NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn gecombineerde stomer en blender van Avent stoomt niet

    Gepubliceerd op 2017-04-07

    Als de gecombineerde stomer en blender van Philips Avent helemaal niet of niet goed stoomt, kunnen wij je helpen. Volg gewoon deze stappen om het probleem zelf op te lossen.

    Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het apparaat niet (goed) werkt:

    • Er zit te veel kalk in het waterreservoir. Raadpleeg de Veelgestelde vragen in het hoofdstuk Schoonmaken en onderhoud voor informatie over het ontkalken van het waterreservoir.
    • Na één stoomcyclus moet het apparaat ongeveer 10 minuten afkoelen tot een nieuwe stoomcyclus kan worden gestart. Probeer het na 10 minuten opnieuw.
    • Zorg ervoor dat je de kan op de juiste manier plaatst (stoompositie).

    Als de stoomfunctie nog niet werkt, is de veiligheidsschakelaar mogelijk defect. Neem contact met ons op.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.