NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Er lekt water/stoom uit de de De-Calc-knop en onder de voet van mijn Philips-stoomgenerator

    Gepubliceerd op 13 juli 2025

    Als het oppervlak onder de voet van uw Philips-stoomgenerator nat wordt of als er stoom en/of water onder de EASY DECALC-knop vandaan komt, vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen in ons artikel hieronder.

    Schakel het apparaat uit en wacht 2 uur tot het is afgekoeld. Draai de knop los en weer vast om zeker te weten dat deze goed vast zit.

    De-Calc-knop

    Als de rubberen afdichtring versleten is, kan er water en/of stoom uit de EASY DECALC-knop lekken. Neem contact met ons op voor meer informatie over het vervangen van de EASY DECALC-knop.

    Neem contact met ons op als bovenstaande suggesties het probleem niet verhelpen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.