NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn ouderunit schakelt niet in

    Gepubliceerd op 19 maart 2025

    Controleer of de batterij van de ouderunit van de Philips Avent Premium Connected-babyfoon volledig is opgeladen.

    Als dit niet het geval is, controleer je eerst of je de originele Philips-adapter gebruikt die bij je babyfoon is geleverd. Deze adapter voldoet aan de oplaadspecificaties van je babyfoon en het gebruik van andere adapters kan de prestaties beïnvloeden.

    Als je de juiste adapter gebruikt, maar de batterij nog steeds bijna leeg is, doe je het volgende. 

    1. Sluit de stroomadapter aan op een stopcontact en de ouderunit (afbeelding 1).
    2. Als de ouderunit is uitgeschakeld, wordt het display kort geactiveerd en wordt er een afbeelding van een baby in een wieg weergegeven met het Philips-schildlogo (afbeelding 2). De oplaadindicator op het scherm wordt ook oranje om aan te geven dat je apparaat wordt opgeladen (afbeelding 3).
    3. Vervolgens verandert het beeld op het scherm gedurende ongeveer 5 seconden kort in een batterijpictogram (afbeelding 4) om aan te geven dat het apparaat wordt opgeladen en wordt het vervolgens weer uitgeschakeld.
    4. Nadat het scherm is uitgeschakeld, kun je de ouderunit inschakelen. Houd de aan-uitknop ongeveer 2 seconden ingedrukt om het apparaat in te schakelen (afbeelding 5).
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.