NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De verbinding tussen de babyunit en de app wordt vaak verbroken

    Gepubliceerd op 27 augustus 2024
    Als de verbinding tussen de babyunit en de Philips Avent-babyfoon+-app niet naar wens is, volg je de onderstaande stappen om de verbinding te verbeteren.
    • Controleer of het Wi-Fi-signaal sterk en stabiel is. Controleer de sterkte van het Wi-Fi-signaal op de instellingenpagina van de app. Het werkt het beste wanneer 'Excellent' (Uitstekend) of 'Good' (Goed) wordt weergegeven. Gebruik een Wi-Fi-repeater voor een sterker signaal.
    • Zorg dat je de nieuwste versie van de Philips Avent-babyfoon+-app gebruikt. Als dit niet het geval is, update je de app op je smartphone.
    • Start de Philips Avent-babyfoon+-app opnieuw op je smartphone.
    • Start de modem en/of de router opnieuw op.
    • Start de babyunit opnieuw op door op de aan/uitknop te drukken.

    Heb je nog steeds problemen met de verbinding? Als geen van deze tips helpen, neem dan contact met ons op.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.