1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe los ik een verbindingsfout op bij het instellen van mijn Philips Avent Connected Baby Monitor+?

    Gepubliceerd op 16 September 2022

    Als je problemen hebt bij het koppelen met de Philips Avent Baby Monitor+-app, lees dan de tips hieronder om het probleem op te lossen. 

     

    1.      Zorg dat je een 2,4GHz-Wi-Fi-router gebruikt, want dat is momenteel het enige bereik dat we ondersteunen.

    2.      Zorg dat je smart-apparaat en babyfoon met hetzelfde Wi-Fi-netwerk zijn verbonden.

    3.      Zorg dat de babyunit zich in de buurt van de Wi-Fi-router bevindt tijdens het koppelen.

    4.      Als het statuslampje van de babyunit langzaam rood knippert, is de SSID of het Wi-Fi-wachtwoord onjuist. Start het instelproces opnieuw en controleer of je het juiste wachtwoorden gebruikt

    5.      Als het statuslampje van de babyunit tijdens het verbinden rood brandt, is de babyfoon verbonden met de router maar niet met het internet.

    6.      Stel dat het statuslampje van de babyunit tijdens het verbinden rood brandt. In dat geval is de babyfoon gekoppeld met de router, maar kan de babyfoon geen verbinding maken met internet.

    7.      Zorg dat je toegang hebt tot 2,4 GHz Wi-Fi. Probeer andere online apps te openen om te zien of je internet werkt. Als de andere apps niet werken, werkt je internet mogelijk niet. Als je internet en de andere apps werken, is de server mogelijk tijdelijk niet beschikbaar. Wacht 30 minuten en probeer de installatie vervolgens opnieuw.

    8.      Controleer de beeldschermhelderheid als je de monitor niet kunt instellen met de QR-code. Het scherm kan verbinden lastig maken als het te donker of te helder is. Controleer of het telefoonscherm helder genoeg is en schakel de nachtmodus uit. Pas de helderheid van het telefoonscherm aan en probeer het opnieuw. Scan de QR-code op een afstand van 5 tot 15 cm.

    Meer ondersteuning nodig?

    Neem contact met ons op als deze oplossingen niet helpen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.