NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe verbind ik mijn Philips Sonicare-tandenborstel met de Sonicare-app (alleen Android)?

    Gepubliceerd op 31 March 2024
    Er is een firmware-update beschikbaar die een probleem oplost waarbij de verbinding door het besturingssysteem van sommige Android-telefoons wordt verhinderd.

    Volg de onderstaande stappen om uw firmware bij te werken en uw Philips Sonicare-tandenborstel opnieuw te verbinden met de Sonicare-app. 

    Open de Sonicare-app en verbind de tandenborstel. Het onderstaande scherm wordt weergegeven: 
     
    U krijgt nu een scherm met Verbindingshulp te zien. Volg de instructies op het scherm. 

    Volg deze stappen in de Instellingen- of Statusbalk van uw mobiele apparaat:

    1. Schakel Wi-Fiuit.

    2. Schakel de vliegtuigmodus in en weer uit. 

    3. Laat de Wi-Fi en Vliegtuigmodus uitgeschakeld en Bluetooth ingeschakeld. 

    Ga terug naar de app, tik op de knop Modus op uw tandenborstel en druk hieronder op de knop Bijwerken om verbinding te maken en de firmware-update te starten. 
    Er verschijnt een scherm dat lijkt op het onderstaande scherm (afhankelijk van het model handvat van uw tandenborstel). 

    Klik op de knop Bijwerken.
     
    Het scherm Mijn handvat-update wordt nu weergegeven, waarin staat dat de firmware wordt bijgewerkt. 

    Opmerking: Laat het handvat van de oplader en houd het in de buurt tijdens het bijwerken.
    U krijgt dan een melding te zien met Update voltooid. U kunt nu op Doorgaan tikken en de app gebruiken. 
     
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.