• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Ik kan geen afbeeldingen selecteren of foto's maken voor mijn recept in de Philips NutriU-app

    Als u geen foto kunt nemen voor een recept in de Philips NutriU-app of geen afbeeldingen kunt selecteren uit de bibliotheek, helpen wij u graag verder. Volg deze tips en trucs.

    De cameratoestemmingen zijn niet ingeschakeld

    Controleer of de cameratoestemmingen zijn ingeschakeld.

    U kunt dit controleren in de instellingen van uw apparaat (meestal onder 'privacy', 'camera' of direct via het app-beheer).

    Er is een probleem met uw camera

    Als de cameratoestemmingen zijn ingeschakeld, maar u kunt nog steeds geen foto maken voor een Philips NutriU-recept, controleert u of uw camera werkt door een gewone foto te maken.

    Als u geen gewone foto kunt maken, is er een probleem met uw camera.

    Als u wel gewone foto's kunt maken en cameratoestemmingen zijn ingeschakeld, kunt u contact met ons opnemen. Om u te kunnen helpen, moeten we de versie van uw besturingssysteem (iOS, Android, geïnstalleerde versie) en uw apparaatmodel weten.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.