Als u geen foto kunt nemen voor een recept in de Philips NutriU-app of geen afbeeldingen kunt selecteren uit de bibliotheek, helpen wij u graag verder. Volg deze tips en trucs.
Ik kan geen afbeeldingen selecteren of foto's maken voor mijn recept in de Philips NutriU-app
De cameratoestemmingen zijn niet ingeschakeld
Controleer of de cameratoestemmingen zijn ingeschakeld.
U kunt dit controleren in de instellingen van uw apparaat (meestal onder 'privacy', 'camera' of direct via het app-beheer).
Er is een probleem met uw camera
Als de cameratoestemmingen zijn ingeschakeld, maar u kunt nog steeds geen foto maken voor een Philips NutriU-recept, controleert u of uw camera werkt door een gewone foto te maken.
Als u geen gewone foto kunt maken, is er een probleem met uw camera.
Als u wel gewone foto's kunt maken en cameratoestemmingen zijn ingeschakeld, kunt u contact met ons opnemen. Om u te kunnen helpen, moeten we de versie van uw besturingssysteem (iOS, Android, geïnstalleerde versie) en uw apparaatmodel weten.