NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De oplaadstekker van mijn Philips SmartClean past niet

    Gepubliceerd op 20 maart 2023
    Als de stekker van de oplader voor het SmartClean-systeem niet past, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende. 

    Er is maar één manier om de stekker van de oplader op het SmartClean-systeem aan te sluiten. Zorg ervoor dat u de stekker onder de juiste hoek aansluit. Volg hiervoor de onderstaande instructies:

    1. Verwijder de cassette uit het SmartClean-systeem.
    2. Kantel uw SmartClean-apparaat zodat het een hoek van 45 graden maakt.
    3. Sluit de stekker aan op de aangegeven plek. 
    4. Plaats de cassette terug.
    5. Schakel het SmartClean-systeem in.

    Gebruik altijd de originele oplader die bij het SmartClean-systeem is geleverd. 

    Oplader in het Philips SmartClean-systeem plaatsen
    Als geen van deze tips helpt, is het SmartClean-systeem mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie of vervanging aan te vragen.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.