0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoeveel bandbreedte heb ik nodig voor streamen?

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    De kwaliteit van de gestreamde inhoud is rechtstreeks afhankelijk van de beschikbare bandbreedte van uw thuisnetwerk.

    Als de inhoud van slechte kwaliteit is, moet u mogelijk regelmatig stoppen en de inhoud bufferen.

    Zorg daarnaast voor het volgende:

    • Uw SoundBar is met een netwerkkabel aangesloten op de router (hiermee bespaart u bandbreedte in het thuisnetwerk).

    • Het Wi-Fi-signaal is sterk.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: CSS5123/12 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.