NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan mijn Philips-apparaat niet verbinden met het Wi-Fi-netwerk.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Mogelijk hebt u een netwerk dat gebruikmaakt van een verborgen SSID en dat niet kan worden gevonden door het apparaat. Volg de onderstaande stappen als u een verbinding tot stand wilt brengen met een verborgen SSID:

    1) Zorg dat de router is ingeschakeld en verbonden met internet.

    2) Selecteer [Wireless (WiFi)] (Draadloos (Wi-Fi) > [Look for network] (Zoeken naar netwerk) > Manual.

    3) Voer de SSID van uw Wi-Fi-netwerk in.

    • Het apparaat zou nu uw thuisnetwerk moeten kunnen detecteren

    4) Voer de encryptiesleutel voor het thuisnetwerk in.

    • Het apparaat vraagt een IP-adres aan, dat automatisch door het Wi-Fi-netwerk wordt toegewezen

    Wanneer het apparaat is verbonden met het netwerk, wordt het bericht “Successfully connected to (SSID van uw netwerk)” (Verbonden met (SSID van uw netwerk)) weergegeven.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.