0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Er wordt geen beeld of alleen sneeuw weergegeven wanneer het apparaat via een HDMI-naar-HDMI-verbinding op het extra apparaat (DVD, STB, PC) is aangesloten. Wat kan er aan de hand zijn?

    Gepubliceerd op 2019-09-04

    Drie mogelijke oplossingen:

    1) De communicatie is aan het opstarten. De HDCP-compatibiliteit wordt gecontroleerd. Wacht tot het proces is voltooid.

    2) Als het beeld nog steeds wordt onderbroken: selecteer de HDMI-ingang van de externe bron door eerst naar een andere broningang te gaan via het AV-menu en dan terug te gaan naar de eerder geselecteerde HDMI-broningang. Hoe?

    • Druk op de AV-knop op de afstandsbediening
    • Druk de cursor 1 regel omhoog vanuit de externe HDMI-bron die standaard is geselecteerd en druk op de knop OK
    • Druk nogmaal op AV
    • Druk de cursor 1 regel omlaag om terug te gaan naar de oorspronkelijke externe HDMI-bron en druk op OK
    • Het synchronisatieproces tussen de TV en het aangesloten apparaat wordt opnieuw uitgevoerd

    3) Reset de TV (door het toestel uit en weer in te schakelen) en doe dit ook bij het aangesloten apparaat

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.