NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-luchtzuiveraar wordt niet ingeschakeld

    Gepubliceerd op 04 April 2023

    Hieronder leest u wat u kunt doen als uw Philips-luchtzuiveraar niet inschakelt.

    Opmerking: Dit gedeelte is alleen van toepassing voor zuiveraars met een display.

    Wanneer de filterwaarschuwingsstatus een filtercode weergeeft, betekent dit dat het filter moet worden vervangen, en uw luchtzuiveraar werkt niet totdat dit is gebeurd.

    Om dit op te lossen, vervangt u het overeenkomstige filter, en reset u de levensduurteller van het filter.

    Wanneer de filters niet goed zijn geplaatst, kan het zijn dat uw luchtzuiveraar niet wordt ingeschakeld.

    Zorg ervoor dat de filters goed zijn geplaatst volgens de instructies in de gebruikershandleiding van uw luchtzuiveraar.

    Reset de timer of schakel de timer uit. Bij de meeste Philips-zuiveraars kunt u dit doen door op de knop te drukken met een timer-pictogram. Controleer in de gebruiksaanwijzing de instructies die van toepassing zijn voor uw specifieke luchtzuiveraar.

    Controleer of de stekker van uw luchtzuiveraar correct is aangesloten op het stopcontact.

    Probeer een ander stopcontact of controleer de muurschakelaar.

    Al het bovenstaande is gecontroleerd, maar het apparaat wordt nog steeds niet ingeschakeld.

    In dit geval raden wij u aan om contact met ons op te nemen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.