Consumenten
Producten

Problemen oplossen

Er lekt bier uit het apparaat.

1) De hendel van de tapkraan is niet goed gesloten.
U moet de hendel van de tapkraan goed sluiten. Zet de hendel een stukje open en sluit deze vervolgens weer.

2) De tapunit en het slangetje zijn niet op de juiste wijze geplaatst.
Controleer of de tapunit op de juiste wijze is geplaatst. Plaats de tapunit op het aansluitpunt boven op het biervat en druk de tapunit stevig omlaag. Als u de tapunit goed hebt geplaatst, past deze precies tussen de twee opstaande randen van het biervat.

Tip: als u de arm van het aansluitpunt zonder problemen omhoog en omlaag kunt bewegen, dan is de tapunit op de juiste wijze op het biervat geplaatst. Plaats het slangetje opnieuw door het in de tapunit te schuiven en omlaag te drukken totdat u een 'klik' hoort.

3) Het biervat is beschadigd.
Plaats een nieuw biervat. Gebruik altijd het nieuwe slangetje dat wordt geleverd bij elk biervat als u een nieuw biervat plaatst.

4) Er is mogelijk iets mis met het slangetje.
Probeer een nieuw slangetje. Plaats het slangetje opnieuw door het in de tapunit te schuiven en omlaag te drukken totdat u een 'klik' hoort.

Neem voor een nieuw slangetje contact op met het PerfectDraft-callcenter in uw land: voor België en Luxemburg +32 (0)78-250159, voor Duitsland 01801-324000 en voor Nederland 0900-2224222)

Houd de volgende gegevens bij de hand wanneer u contact met ons opneemt:

  • Het exacte modelnummer van het apparaat (HD36xx)
  • Het serienummer van het apparaat (dit vindt u aan de onderkant van het apparaat)
  • De houdbaarheidsdatum van het biervat
  • Het productienummer van het biervat (het nummer onder de houdbaarheidsdatum)

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HD3610/50 , HD3620/20 , HD3620/25 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.