Als de borstelharen van een of beide zijborstels scheef of gebogen zijn, laat dan de borstel of borstels even weken in warm water. Als hierdoor de borstelharen niet in de juiste vorm raken, vervangt u de zijborstels.
Als uw Philips SmartPro Compact-robot niet goed schoonmaakt, kunnen daar verschillende redenen voor zijn. Ontdek hieronder de mogelijke oorzaken en oplossingen hiervoor.
Als de borstelharen van een of beide zijborstels scheef of gebogen zijn, laat dan de borstel of borstels even weken in warm water. Als hierdoor de borstelharen niet in de juiste vorm raken, vervangt u de zijborstels.
Als het filter in de stofbak vuil is, haal de stofbak er dan uit. U kunt de stofbak legen met behulp van een vuilniszak. Maak daarna het filter schoon met een doek of een tandenborstel met zachte borstelharen. Als u het filter niet kunt schoonmaken met een borstel, dient u het filter te vervangen. We raden u aan het filter minimaal een keer per jaar te vervangen.
De zuigmond van uw Philips SmartPro-robot bevindt zich aan de onderkant van de stofbak. Als de zuigmond is verstopt, maakt u deze schoon met een tandenborstel met zachte borstelharen
Als het voorwiel van het apparaat vastzit door haar of ander vuil, maakt u het schoon met een tandenborstel met zachte borstelharen
Als met deze oplossingen het probleem niet is opgelost, kunt u contact met ons opnemen voor meer hulp.