1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending vanaf €20,-

    Producten

    Stoomreiniger

    1300 W, Extra plat mondstuk, 2 microvezelpads FC7025/01

    Problemen oplossen

    De Philips SteamCleaner Active brengt geen stoom voort

    Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben:

    1. U hebt de stoomfunctie niet ingeschakeld

    Schakel de stoomfunctie in door op de stoomknop op de voorzijde van het apparaat te drukken.

    2. Het water in de boiler is niet nog opgewarmd

    Nadat u op de stoomknop hebt gedrukt, moet de boiler het water opwarmen. Na circa 30 seconden is het apparaat klaar om te stomen. De ring rond de knoppen wordt blauw om aan te geven dat het apparaat klaar is om te stomen.

    3. Het waterreservoir is leeg

    Vul het waterreservoir en plaats het terug in het apparaat.

    4. De stoomopeningen zijn verstopt

    Na verloop van tijd zorgen de mineralen in het water voor kalkaanslag in de stoomopeningen. Gebruik de meegeleverde ontkalkingspin om kalk en andere resten uit de stoomopeningen te verwijderen.

    5. Het filter is verstopt

    Na verloop van tijd zorgen de mineralen in het water ervoor dat de openingen in het filter verstopt raken. Daarom moet u het waterfilter elke 6 maanden vervangen.

    6. Het handvat staat niet onder de juiste hoek

    U moet het handvat naar u toe trekken om de SteamCleaner Active te kunnen gebruiken en de stoomfunctie te activeren.
    Als de bovenstaande oplossingen het probleem niet verhelpen, neem dan contact op met het Philips Consumer Care Centre in uw land.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC7025/01 , FC7028/01 .

    Niet waar u naar op zoek bent?

    Hebben we uw vraag zo beantwoord?

    Zo niet, neem dan contact met ons op.