NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan het deksel van mijn SENSEO® koffiezetapparaat niet openen

    Gepubliceerd op 14 November 2023
    Een verstopte padhouder kan ertoe leiden dat het deksel van uw SENSEO® koffiezetapparaat vast blijft zitten. Voer deze stappen uit om het deksel van uw koffiezetapparaat weer open te krijgen.
    Volg deze stappen om de padhouder te verwijderen en schoon te maken:
    1. Schakel het SENSEO® koffiezetapparaat uit.
    2. Trek de hendel zo ver mogelijk omhoog en wacht 24 uur voordat u probeert het deksel opnieuw te openen. Mogelijk moet u hiervoor aanzienlijke kracht uitoefenen. 
    3. Verwijder de padhouder.
    4. Maak de zeef in het midden van de padhouder schoon met een borstel en of plaats deze in de vaatwasmachine.
    Voorkom dat dit weer gebeurt door uw SENSEO® koffiezetapparaat regelmatig te ontkalken met de padhouder op zijn plaats.

    Neem contact met ons op als dit het probleem niet heeft opgelost.
    Maak de padhouder van uw SENSEO® schoon
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.