Consumenten
Producten

Problemen oplossen

Mijn gecombineerde stomer en blender van Avent stoomt niet

Als de gecombineerde stomer en blender van Philips Avent helemaal niet of niet goed stoomt, kunnen wij je helpen. Volg gewoon deze stappen om het probleem zelf op te lossen.

Eenvoudige oplossing

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het apparaat niet (goed) werkt:

  • Er zit te veel kalk in het waterreservoir. Raadpleeg de Veelgestelde vragen in het hoofdstuk Schoonmaken en onderhoud voor informatie over het ontkalken van het waterreservoir.
  • Na één stoomcyclus moet het apparaat ongeveer 10 minuten afkoelen tot een nieuwe stoomcyclus kan worden gestart. Probeer het na 10 minuten opnieuw.
  • Zorg ervoor dat je de kan op de juiste manier plaatst (stoompositie).

Werkt het nog niet?

Als de stoomfunctie nog niet werkt, is de veiligheidsschakelaar mogelijk defect. Neem contact met ons op.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: SCF870/21 , SCF870/22 , SCF870/20 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.