1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips SmartPro-robot kan het basisstation niet vinden

    Bijgewerkt op 2021-07-04

    Als uw SmartPro-robotstofzuiger het basisstation niet kan vinden, kan dat verschillende oorzaken hebben. Ontdek hoe wij u kunnen helpen.

    Er is niet genoeg ruimte voor de robot om terug naar het basisstation te kunnen gaan

    Zorg ervoor dat er 80 cm van de voorkant, 30 cm van de rechterkant en 100 cm van de linkerkant van het basisstation geen obstakels of hoogteverschillen zijn.

    Als dit niet mogelijk is, probeer dan een andere plaats te vinden voor het basisstation.

    Philips SmartPro-robot kan het basisstation niet vinden

    De robot zoekt nog steeds actief naar het basisstation

    Uw robot is kan er tot 20 minuten over doen om naar het basisstation te gaan. De robot kan hierbij een ongebruikelijk patroon volgen (dit is normaal).

    De robot is niet gestart vanaf het basisstation

    De robot keert alleen terug naar het basisstation als dit ook het startpunt was. Als u wilt dat de robot na het stofzuigen terugkeert naar het basisstation, start u deze vanaf het station.

    Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem contact met ons op voor meer assistentie.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.